Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kotrógép

2010.02.11. 16:30 :: Helen H.

Férjem épp munkagépekről szóló műsort nézett a tévében. Szólt nekem, hogy "ezek a modern kotrógépek milyen jók". Én pedig beizgultam...

Kotrógép...ohh...annyira erotikusan ejtette ki ezt a szót, múszáj volt az ölébe másznom, és kéjesen a fülébe suttognom:"Mondd még egyszer kérlek..."

Mondta. Egyből ismerkedett nyelvem a fülcimpájával, majd a nyakával. Kicsit harapdáltam a füle tövét. Azt szereti. Persze én is...

Fokozódtak az izgalmak. Drága édesen rebegte:"Gyere, bekenlek gépzsírral..."

...és dugattyúját a számba illesztette...

Később, mikor már csitult a hangulat, azt fejtegette, hogy ha lenne, indulnunk kellene a "Perverz Család 2010" díjért. Nagy valószínűséggel meg is nyernénk, és a fődíj egy gépzsíros faszkorbács lenne. Gravírozva. Ezzel a szöveggel:"Bekaphatod a faszomat perverz luvnya."

Szóval egész jól éldegélünk egymás mellett...

18 komment

Címkék: szopás perverz faszkorbács farokverés

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr741749307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2010.02.11. 16:55:03

szerintem is a Perverz Család 2010 díj tuti, hogy nektek lenne le(gép)zsírozva:-)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.11. 17:37:29

jobbat tudok :-) Kreatív blogger díjat kaptál!
Részletek a nevem melletti blogomon, a péntek reggeli posztban.

Styxx 2010.02.11. 19:04:40

@hzizi:
Ezt a, ez igen, szép gesztust. Tényleg hzizi, láttad a mai modoros.blog.hu-n a horgászost? Zseniális, csak egy a baja, nem én írtam:-(.

Helen, nálam nem írod meg az utolsó 24 órát? Borítékolom, halálra készülő annyit még nem szopott:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 20:44:42

@hzizi: Zizi, én legfeljebb Jó Szopás Díjat kaphatnék, de azért kössz és cuki vagy.

@Styxx: És ki mernéd rakni? Mármint az írásomat...:-)

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.11. 21:20:32

Az látszik , hogy jól éldegéltek együtt.. mert többet perverzkedtek meg dugtok mint mi a pasimmal :D Kezdem gáznak érezni magam.. nem is olvaslak tovább:D

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.02.11. 21:42:58

Helen, áruld már el, milyen szavakra élvezel még?:-)

Styxx 2010.02.11. 22:17:14

@Hirmondo Helen:
Küldd el előbb te egoista állat, és mejd meglátom. Teljesen hiteltelenné vált ez az odaadó szopásod. Valójában inkább az a tipus lehetsz, aki addig pettingel míg alaposan ki nem nyalják, utána meg: bocsika, gyorsan vigyél haza, reggel korán kelek!
Ala Hzizi, hallottam már ilyen sztorit:-)
@szexblokk:
Szerintem a zmrzlinára tuti, de majd a horizontális művésznő elmondja.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 22:53:47

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ameddig nem próbáltad, sztem ne nyilatkozz róla.

@Styxx: Együtt lakunk az urammal, nem kell hazamennem, mert ez az otthonom.:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.11. 23:38:18

@Hirmondo Helen: Dehogynem. Ameddig nincs 100 referenciád, addig ne nyilatkozz róla.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.12. 08:48:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Azt hiszed, hogy én a farokszopás műveszetével a számban születtem?! Nos: nem. Ugyanúgy tanultam, mint az olvasást vagy az írást. A szopás nem ám csak abból áll, hogy lehajolsz és beveszed. Nem mindegy, hogyan mozog a nyelved, mennyi nyálat használsz, mikor és meddig buksz alá, mit csinálnak közben a kezeid stb. Majd Te is rájössz. Kezdd egy banánnal, én is azon kezdtem.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.12. 11:02:00

@Hirmondo Helen: Mondd, nálatok a szex mindig a szopásban merül ki? :-) Soha semmi aktus? Érzéki vagy vad és zabolátlan dugások nincsenek? Vagy ahhoz már szemérmes vagy, hogy ezeket megoszd? :-) Egysíkú ez a sok szopás.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.12. 11:19:20

@néma bárány: Műtöttek decemberben, nem akrobatikázhatok, de erről is írtam. Azért a nyelv és a kéz. Szerencsére már nem sokáig.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.12. 11:30:49

@Hirmondo Helen: Tényleg basszus. Ezt elfelejtettem. Gyökér vagyok, bocs! :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.12. 11:51:15

@néma bárány: Megbocsátok. Mehetsz békével gyermekem.:-)
süti beállítások módosítása